Vukovi u Kašču zaklali tri psa

Vukovi ne prestaju napadati na vrgoračkom području, u posljednja dva tjedna zaklali su tri psa u Kašču. Prvo je stradao pas Milenke Primorca, a zatim, nakon samo nekoliko dana, križanci Milivoja Baraća i Marija Mišetića.

Prema riječima lovaca, vukovi se u potrazi za hranom spuštaju s okolnih brda i planina te napadaju sve na što nalete, a psi su im i poslastica.

U posljednjih nekoliko godina na vrgoračkom je području 30-ak pasa stradalo od vukova, zbog čega pune ruke posla ima ovlašteni vještak za vuka Boro Šabić, dipl. ing. Gotovo svake večeri može se čuti zavijanje vukova po okolnim planinama, posebno u brdsko-planinskim selima, što ulijeva strah u kosti preostalom stanovništvu koje je uglavnom u poodmakloj životnoj dobi.

– Tjedan dana tražio sam svojeg psa. Obišao sam sve i jednog dana zaputio sam se nekoliko stotina metara od kuće i tu sam zatekao njegove ostatke. Ništa nije ostalo od njega – s tugom nam je rekao Milivoj Barać. Samo nekoliko dana nakon toga vukovi su zaklali i psa njegova susjeda Marija Mišetića.

– Supruga ga je vidjela ujutro u 6.20, vjerojatno su ga poslije zaklali. Izgleda da se ničega ne boje, šetaju danju kao domaće životinje – veli Mišetić.

Poznati vrgorački stočar i lovac Slavko Okmadžić Zečić, koji na obližnjoj planini Kruševici drži krave na vanjskoj paši, kaže da je u ovom slučaju riječ o jednom vuku koji je pokušao napasti i njegove krave.

– To je stari vuk koji je izdvojen iz čopora i spušta se po selima kako bi lakše došao do hrane. Pokušao je napasti i moje krave, no zasad ni jednu nije uspio zaklati. Moj brat Rade imao je bliski susret s njim, bili su udaljeni pet metara jedan od drugog – istaknuo je Okmadžić.

Mate Primorac / Slobodna Dalmacija

Objavi komentar

0 Primjedbe