Tonina Ibrulj: 'Dekanova nagrada je došla kao svojevrsna kruna mog dosadašnjeg rada'

Tonina Ibrulj, po majci Šipovčanka, studentica je treće godine engleskog jezika i književnosti i filozofije na Filozofskom fakultetu u Mostaru. Već od prve godine studija pokazala se kao izvrsna studentica koja nije samo ostvarivala odlične akademske rezultate, već se pokazala i društveno aktivnom kroz svoj rad u Studentskom zboru Filozofskog fakulteta te djelovanjem u Udruzi studenata filozofije Sophos. S Toninom smo razgovarali o njenom dosadašnjem uspjehu, radu, te planovima za budućnost.

Tonina, povod za razgovor je svakako i nedavno dobivena Dekanova nagrada. Koliko to znači za vas kao studenticu?
Dekanova nagrada je došla kao svojevrsna kruna mog dosadašnjeg rada. Moram reći da sam veoma ponosna na to. Na našem fakultetu ima izvrsnih i aktivnih studenata. Ali, problem je što je većina mladih i dalje prilično pasivna i cilj im je samo položiti ispit i ništa više od toga, tako da studenti koji više uče i rade te paralelno postižu i zavidne rezultate, vrlo lako dođu do izražaja. Nije mi drago zbog toga, ali nažalost situacija je takva. Ne mislim da bi moj rad i učenje trebalo gledati kao nešto vanserijsko, svaki student bi trebao težiti učenju, istraživanju i ulaganju u sebe. Treba učiti u cilju razvijanja sebe te kako bi jednog dana svojim znanjima pridonijeli i napretku društva u kojem živimo. Ako pritom izaberemo studirati i raditi ono što zbilja volimo, tada izvrsni rezultati sigurno neće izostati. Naš fakultet mnogo toga nudi, a na studentima je koliko će to iskoristiti.

U vremenu u kakvom živimo, mnogi mladi možda i nemaju motivaciju za učenje. Što je ono što vas motivira na tako izvrstan rad?
Još od drugog razreda osnovne znala sam da želim studirati engleski jezik. To mi je oduvijek bila želja. Mnogi su mi govorili da upišem nešto perspektivnije, međutim ja sam upisala ono što volim i u čemu uživam. Moja motivacija je upravo ljubav prema engleskom jeziku i filozofiji. Teško je reći što je to danas perspektivno zanimanje i što dobro prolazi na tržištu. Ali, smatram da izvrsnost i znanje svakako dobro prolaze, nebitno čime se bavite. Svi mi možemo pronaći način kako doprinijeti napretku društva u kojoj živimo.

Već ste radili i neke samostalne radove i istraživanja. Nedavno ste izlagali svoj rad na Internacionalnom univerzitetu Burch u Sarajevu. 
Tako je, zadovoljna zbog izlaganja svog samostalnog rada na 3. Internacionalnom studentskom simpoziju na Univerzitetu Burch u Sarajevu. To je bio jedan mali korak naprijed za mene. Moj rad je dobio pozitivne kritike, tako da sam zadovoljna postignutim. Ukoliko mi obveze dopuste, u skorijoj budućnosti planiram izlagati na još kongresa i simpozija.

Kako ste zadovoljni studijem na Filozofskom fakultetu?
Ponosna sam studentica Filozofskog fakulteta. Profesori su pristupačni i uvijek spremni pomoći studentima. Fakultet se konstatno poboljšava i razvija. Naš fakultet je postao domaćin i dvjema konferencijama, organizira se mnogo tribina, raznih dogođaja i promocija. Pogotovo u zadnje dvije godine, vidi se značajan napredak. Sve je podignuto na jednu veću razinu i kao studentica sam zaista zadovoljna.

Kakvi su vaši planovi za budućnost?
Osim pripremanja ispita, trenutno radim na svom završnom radu iz područja sociolingvistike. Što se tiče dugoročnog planiranja, nikada ne znaš što ti životnosi, ali u budućnosti se vidim u akademskom svijetu. Želim proširivati svoje znanje i primjeniti ga kako bih razvila ponajprije sebe i svoje potencijale, pogotovo kroz istraživački rad, a time i doprinjela boljitku našeg društva i zajednice.

Objavi komentar

0 Primjedbe