Senzacionalna Ljubušanka pobijedila treću tenisačicu svijeta

Mirjana Lučić-Baroni napravila je najveću senzaciju ovogodišnjeg Grand Slam turnira Roland Garrosa. Nakon što je u prvom kolu bila bolja od Amerikanke Lauren Davis, u drugom je kolu tridesettrogodišnja tenisačica senzacionano svladala treći reket svijeta Rumunjku Simonu Halep rezultatom 7:5 6:1 za sat i 13 minuta igre.

Naša tenisačica je odigrala sjajan meč u kojem u nijednom trenutku nije bila u rezultatskom zaostatku. U prvom je setu vodila 3:1 i 5:3, no Halep se vratila do 5:5 pa je set dobila breakom kod 7:5 kada je iskoristila prvu set-loptu.

U drugom setu za manje od 20 minuta nanizala je prvih pet gemova, prije nego li je Halep uzela počasni.
"Nevjerojatna pobjeda! Simona je velika igračica i presretna sam što sam slavila na ovom mjestu, na ovom velikom terenu. Odigrala sam sjajno i jako sam sretna. Znala sam što trebam raditi, ali to je teško i ostvariti na terenu. Toliko sam ponosna na sebe. Sada je sve moguće u sljedećim nastupima, a ova pobjeda mi je donijela ogromno samopouzdanje koje će mi, nadam se, pomoći u nastavku turnira", kazala je nakon velike pobjede uzbuđena Lučić-Baroni.
U trećem kolu igrati će protiv Alize Cornet, 29. tenisačice svijeta.

Objavi komentar

0 Primjedbe