Dječji festival u petak - nastupa Matijas Bebek

U petak (19. lipnja) na Centru malih športova u Ljubuškom s početkom u 20:30 sati održati će se Dječji festival "Na jedrima glazbe" u organizaciji JU "Kulturno-športski centar" Ljubuški i Osnovne glazbene škole Ljubuški, a pod pokroviteljstvom Općine Ljubuški.

Na festivalu će nastupiti izvođači, učenici osnovnih škola sa područja Ljubuškog, koji su prošli na audicijama.

Među malim pjevačima je i naš Šipovčanin Matijas Bebek sa pjesmom Letećeg Odreda "Ja sam mali Mate". Podržimo ga!
 
Redoslijed izvođača sa nazivima skladbi koje će interpretirati:

Davor Alilović - (Balada)
Sonja Grgić - (Ako je vrijedilo išta)
Miran i Tomislav Bulić - (Lagala nas mala)
Bernarda Mijatović - (Valerie)
Drago Lauc - (Za sve moje bivše)
Gabrijela Majstorović - (All About The Bass)
Lucija Paradžik - (Wild Dances)
Dominik Šiljeg - (Zabluda)
Lamija Gujić - (Hajde da ludujemo)
Manuela Ševo - (Okovi na srcu)
Ana Buntić - (Woman in Love)
Petra Milićević - (Danas sam luda)
Matijas Bebek - (Ja sam mali Mate)

Glazbeni gost večeri je finalist showa „The Voice“ Mateo Resman.

Ulaz na festival je slobodan.

Objavi komentar

0 Primjedbe