INTERVJU: Ante Grbavac, rukometaš Izviđača

Nakon što je prošlu cijelu sezonu propustio zbog teške ozljede koljena i operacije prednjih križnih ligamenata u sastav „Skauta“, početkom ove sezone, vratio se Ante Grbavac, bivši kadetski i juniorski reprezentativac Hrvatske.
-Period od godinu dana ne igranja je iza tebe, kako je to izgledalo iz pozicije Ante Grbavca rukometaša?
U početku je bilo jako teško, naročito, kad sam saznao da moram operirati koljeno, jer sam se nadao da operacija neće biti potrebna. Nakon spoznaje da je operacija neizbježna, želio sam to obaviti što prije. Iza mene jako težak period, period opravka i rehabilitacije od godinu dana. Trebalo je to sve izdržati kako fizički, a posebice psihički. Uspio sam, vratio sam se ove sezone, svaki dan napredujem i bolje se osjećam.

-U Izviđaču su tvoj povratak očekivali znatno ranije, ali teška ozljeda je zahtijevala duži period oporavka i rehabilitacije, kakva je danas situacija, je li ozljeda stvar prošlosti?
Pa i ja sam očekivao da ću se puno ranije vratiti igranju, ali nažalost, povreda je bila toliko teška i zahtijevala je duži period mirovanja i oporavka. Međutim, kako sam već rekao svaki dan je stanje bolje, sve manje osjećam poteškoće i mogu reći da je povreda stvar prošlosti.

-U pripremnom periodu i u prva tri kola trener Grbavac dozirao tvoje nastupe, jesi li zadovoljan svojim igrama i nastupima?
Mogu reći da sam zadovoljan, jer sam očekivao da nakon godinu dana ne igranja da će povratak ići puno teže. Trener je vodio računa o mome stanju i postupno mi je dozirao minutažu, neke utakmice sam igrao pol sata i više. Ja sam zadovoljan i mislim da sam dao onoliko koliko mogu u ovom trenutku. Mislim da će s vremenom to biti sve bolje i bolje.
 
-Čini se, kako vrijeme odmiče, nišanske sprave i šut te sve bolje služi, u susretu s Derventom i Slobodom postigao si po 5 pogodaka, je li moglo bolje?
Uvijek može bolje, ali, mislim, s obzirom na dug period ne igranja, postići pet pogodaka na utakmici je, sigurno, dobra realizacija, ali nadam se kako budem više igrao i kako vrijeme bude odmicalo da će i učinci moje igre biti bolji.

-U ekipi Izviđača na poziciji lijevog vanjskog nikad nije bila veća konkurencija: Ante Grbavac, Matej Hrstić, Josip Šarac, Josip Grbavac, … ti možeš igrati na svim vanjskim pozicijama, osim toga trener te forsira i u obrani, što je tvoja želja, gdje sebe vidiš, na kojoj poziciji?
Pa stvarno ove sezone konkurencija na va vanjskim pozicijama je velika, međutim trener je tu da procjeni ko je u tom trenutku taj koji može dati najviše na određenoj poziciji. Konkurencija je pozitivna stvar i ona motivira da se što bolje trenira i igra. Što se mene tiče, ja mogu igrati na sve tri pozicije, a trener će odlučit gdje i kad sam najpotrebniji. Tu nema nikakve ljutnje, duga je sezona, bit će puno utakmica i svi ćemo imati priliku igrati. Trener me forsira ove sezone da igram u obrani, hajde da kažem, i zbog moje fizičke snage i igračkog staža.

-Izviđač je prošao prva tri kola, tri uvjerljive pobjede, koliki su dometi Izviđača u ovom prvenstvu, tvoja procjena?
Ja sam siguran da ćemo na kraju biti među tri prvoplasirane ekipe i da ćemo igrati ligu za prvaka. Mislim da nam u trkačkom smislu ne može nitko parirat, mi smo mlada i fizički spremna ekipa, puno smo iskusniji u odnosu na prošlu sezonu. Jedino tko bi nam mogao parirat je ekipa Vogošće, ali nadam se da ćemo biti bolji i od njih.

-Godinu dana si bio izvan rukometa, kakva je trenutno tvoja pozicija u reprezentaciji Hrvatske?
Ja sam bio u kadetskoj, pa zatim u juniorskoj reprezentaciji Hrvatske. Stalno sam u kontaktima s mojim trenerima i oni su upoznati s mojom situacijom. Nažalost, juniorska reprezentacija, u kojoj sam ja igrao, nema više nikakvih natjecanja, prerasli smo taj stadij. Sad mi jedino preostaje da se radom i igrama nametnem i dobijem priliku zaigrati za nekoliko godina u seniorskoj reprezentaciji Hrvatske.

-Vrijeme brzo prolazi , nekako je logično da nakon Izviđača slijedi tvoja europska karijera, što su tvoje želje i planovi?
Vrijeme brzo prolazi, čini mi se da sam nedavno završio srednju školu, a evo sad sam na četvrtoj godina fakulteta. Što se tiče europske karijere, o tome nisam puno razmišljao, naročito ne u ovom periodu kako sam bio povrijeđen. Sad mi je najvažnije da se nakon povrede vratim, trenutno samo razmišljam kako da što bolje igram u Izviđaču, jer tu planiram igrati još koju godinu, nadam se da ću do tada okončati i studije. Nakon toga, ako me zdravlje posluži i budem dobro igrao pokušat ću ostvariti europski angažman.

-Za kraj u subotu je utakmica 4. kola, igrate s ekipom Gračanice koja je u prva tri kola je doživjela tri poraza.
Mislim da u toj utakmici ne bi trebali imati problema, ako ponovimo igru iz prva tri kola. Oni ne mogu izdržati tempo koji mi možemo diktirati, ne mogu parirati našoj brzoj tranziciji i fizičkoj spremi. Mislim da s čvrstom obranom nećemo imati problema da ostvarimo četvrtu pobjedu iz isto toliko susreta i zadržimo prvo mjesto na tablici.
Na kraju, pozivam sve ljubitelje rukometa da u subotu u što većem broju dođu na utakmicu i podrže nas, a mi ćemo im se odužiti brzom i lepršavom igrom.
Izvidjac.com

Objavi komentar

0 Primjedbe