Međugorje: Bandić pozvao birače u BiH da izađu na izbore

Čelnik Stranke rada i solidarnosti 365 i zagrebački gradonačelnik Milan Bandić pozvao je u četvrtak tijekom druženja u Međugorju birače u BiH da izađu na izbore za Hrvatski sabor i da glasuju prema vlastitim uvjerenjima, podsjetivši na brojne akcije potpore u kojima je sudjelovao u BiH, prenose mediji.

U Međugorju je predstavljena lista kandidata Koalicija rada i solidarnosti Milana Bandića za predstojeće izbore za Sabor u 11. Izbornoj jedinici. Bandić je u druženju s biračima i simpatizerima podsjetio na glavna načela stranke rada i solidarnosti te izrazio očekivanje da i BiH krene put promjena i približavanja Europskoj uniji.

Nakon Međugorja Bandić je s kandidatima s liste za XI. Izbornu jedinicu posjetio Mostar gdje je nazočio otvaranju devetog filmskog festivala “Dani filma Mostar”gdje je kazao:"Mostar je i moj grad. Drago mi je što sam danas ovdje među zemljacima i drago mi je što će puno ljudi uživati. Sretan sam što Mostar na karti filma uz Sarajevo ima svoj festival jer je to i zaslužio".

Objavi komentar

0 Primjedbe