O MOJ MIĆO MOJ DILBERE, KO TI ZRELE ŠIPKE BERE

Šipak (nar) je često uzgajana i visoko cijenjena kultura koja dozrijeva u jesensko vrijeme u krajevima s toplijom klimom.

Za ovo ukusno voće, mnoge su studije potvrdile da se radi o jednom od najljekovitijih voća na svijetu s povoljnim djelovanjem na prostatu, krvni tlak, Alzheimerovu bolest, plodnost i starenje.

Za pozitivne strane šipka znaju i "šipcolovci" Šipovače koji su dočekali svoje vrijeme i krenuli u lov na, obično najbolje, seoske šipke.

Tako je ovih dana Milan Grbavac "Mićo" ostao bez šipaka koji su "stradali" od seoskih ljubitelja ovog voća. Kako nije prvi put da se Mići kradu šipci, čemu svjedoči i slavna Šuplja Stina koja je krađu njegovih šipaka opjevala u jednoj od svojih pjesama prije nekoliko godina i ako je suditi po izboru šipaka za krađu, da se zaključiti da su Mićini šipci ponajbolji šipci u Šipovači. No, ima i onih koji su mišljenja da za krađu šipaka nije kriva njihova kvaliteta nego "opasan kvart življenja i Mićino susjedstvo".

Kako god bilo, čuvajte svoje šipke dok čitate stihove Šuplje Stine.

O MOJ MIĆO MOJ DILBERE
KO TI ZRELE ŠIPKE BERE


Poznato je vama svima
Mićo "Tomić" šipke oko kuće ima.
Rodili su pune grane,
a slatki su tu ti nema zbora
veliki su, meka im je kora.

Čim je Mićo napustija dvore,
brze ruke vesele i male
šipke su obrale.

O moj Mićo moj dilbere
ko ti zrele šipke bere?

Vidi striko, a vidi i strina
kakve želje lopov ima.
Pune ruke mogu da ponesu
ubrale su punu kesu.

O moj Mićo moj dilbere
ko ti zrele šipke bere?

Ode lopov ko' i lani
a šipci su svi obrani!

O moj Mićo moj dilbere
ko ti zrele šipke bere?

Objavi komentar

0 Primjedbe