Šipovčanin podnio kaznenu prijavu protiv Elektroprivrede HZ HB:"Prikrivajući svoje propuste istrgli su mi kabel sa stupa"

Ivan Vukojević iz Šipovače nastanjen u Hrvatskoj podnio je kaznenu prijavu protiv Elektroprivrede HZ HB s kojom se već godinama pokušava usuglasiti oko elektropriključka postavljenog prije više od tri desetljeća.

"Priključak je platio moj pokojni rođak Jerko Vukojević prije 35 godina. On nikada nije tu živio, čak je platio postavljanje stupa-bandere. Nikada nije dobio račune za to brojilo na kojemu je i dan danas plomba elektrodistribucije", govori Vukojević za Šipovača Portal.

Nakon tri desetljeća Elektroprivreda mu je isključila struju.

"Prije četiri godine su isključili struju. Na moju reakciju ponovo su je uključili i dali mi pogrešnu šifru na koju sam dvije godine plaćao struju. Tražio sam da mi daju pravu šifru da bi platio potrošnju i nikada je nisam dobio. Govorili su mi da nemaju zavedeno to brojilo te nagovarali da platim novi priključak vrijednosti cca 3.000 maraka", dodaje on.

Odbivši platiti priključak i uz to tražeći da u elektroprivredi pokrenu postupak protiv njega, ostao je i bez dovoda električne energije što ga je primoralo da pravdu potraži na sudu.

"Odbio sam platiti novi priključak i tražio da pokrenu sudski postupak za ilegalno priključenje i postavljanje stupa-bandere čime bi ja dokazao suprotno na osnovu svjedoka. Sada kad sam trebao sa obitelji doći zapaliti svijeće za Dušni dan, istrgli su mi kabel sa stupa i bacili ga na krov garaže. Ovo je vandalski čin kojim me žele primorati da platim novi priključak na mrežu istovremeno prikrivajući svoje propuste", zaključuje Ivan Vukojević u iščekivanju konačnog rješenja ovog problema.

Objavi komentar

0 Primjedbe