Volio bih se boriti na FFC sceni

Bosna i Hercegovina ima sve više poklonika i boraca mješovitih borilačkih vještina (MMA) te je postala rasadnik talenata ovog sporta sa sve većim uspjesima na međunarodnoj sceni.

Jedan od njih je i mladi Ljubušak Ante Alilović, odnedavni seniorski prvak Hrvatske u kategoriji do 77 kg. U najtežoj i najbrojnijoj seniorskoj kategoriji pobijedio je u četiri atraktivne borbe koje su mu, uz titulu, donijele i direktan plasman na Europsko MMA prvenstvo.

– MMA je vrlo zahtjevan sport u kojem trebaš imati dosta kondicije i znati mnoge tehnike. Ponosan sam na svoj uspjeh, no ništa ne bih uspio bez svih onih koji su mi podrška u karijeri, ponajviše roditelji i djevojka, kaže Alilović.

On se prvi put se okušao u ovom sportu s 16 godina u lokalnom klubu.

– Imao sam želju znati kako je to ući u kavez i potući se. Moji počeci su bili u klubu slobodne borbe Arti Ljubuški. Trenirao sam dvije godine rekreativno, ni sam ne znajući što me čeka. Jedne večeri sam došao na trening i trener me pitao bi li se ja borio i prihvatio sam to, prisjeća se mladi borac.

I već u prvoj borbi bilo je ‘prvo pa muško’.

– Prva borba mi je bila s Đanijem Barbirom kojeg sam pobijedio na bodove i tako dobio želju da se i dalje borim. Prošao sam kroz tri kluba u karijeri, a najviše je na moj rad utjecao trener Josip Artuković kojem velika hvala što je imao strpljenja naučiti me borbi, veli Alilović.

Osvrnuo se i na status ovog sporta u Bosni i Hercegovini.

– Kod nas je u BIH ovaj sport manje atraktivan i nema mnogo organizacija, dok je to u svijetu puno drugačije, no i ovdje je primjetan napredak po pitanju popularnosti, promidžbe i uspjeha bh. natjecatelja, mišljenja je Ljubušak.

Željan novih izazova, vrijedno trenira za nadolazeće borbe, a po pitanju planova ljestvica je postavljeno visoko.

– Sad treniram u klubu Bandog team Metković s dobrim trenerom i prijateljem Ivanom Vladimirom. Imam u planu ići trenirati u Zagreb, a volio bih se boriti na FFC u kojem bi mi eventualne pobjede bile veliki korak za daljnju karijeru, zaključio je Ante Alilović.

Milan Bebek / Dnevni list

Objavi komentar

0 Primjedbe