INTERVJU: Matijas Bebek pobjednik 21. dječjeg festivala “Na jedrima glazbe”

Miljenik publike i pobjednik 21. dječjeg festivala “Na jedrima glazbe” Ljubuški 2015. godine bio je Matijas Bebek koji je titulu najboljeg od najboljih osvojio pjesmom "Ja sam mali Mate". 

Da se prisjetimo kako je to izgledalo prošle godine novinarska sekcija Osnovne škole Tina Ujevića Vitina koju vodi nastavnica Ana Bubalo napravila je intervju s Matijasom koji je objavljen u školskom listu Mladi Tinovci. Iz Matijasovog intervjua saznajte kako se proveo, je li očekivao pobjedu, tko mu je bio podrška, koji su mu planovi i mnoge druge zanimljivosti pa pročitajte što nam je otkrio o sebi.

1. Za početak, reci nam nešto o sebi ?
Ja sam Matijas Bebek, imam 11 godina idem u V. razred Osnovne škole Tina Ujevića, područni odjel Šipovača.

2. Koliko se već baviš pjevanjem i kako je sve počelo?
Bavim se pjevanjem od malih nogu ali ne profesionalno, već kao i većina djece kuci slušamo pjesme i pjevamo.

3. Prošlo je dosta od tvoje pobjede na festivalu, ali možeš li se prisjetiti trenutaka kada je obznanjeno da si upravo ti pobjednik?
Ja sam bio u šoku. Nisam znao što se događa. Osjećaj je bio fenomenalan. Nisam mogao vjerovati da sam pobijedio. I danas me trema prođe kad se sjetim tog trenutka kad su me prozvali, još mi se uvijek čini kao da je sve jedan san.

4. Jesi li očekivao pobjedu? Tko je bio tvoj favorit?
Nisam očekivao pobjedu. Bilo je starijih, većih i mislio sam da će oni pobijediti. Moj favorit je bio Davor Alilović i mislio sam da će on pobijediti.

5. Budući da prvi put nastupaš, kakav je tvoj komentar na festival?
Festival je zaista nešto što bi svakome preporučio . To je prekrasno iskustvo koje nosi sa sobom samo pozitive kao što su nova prijateljstva ,druženja i puno zabave…,a vjerujem da mnoga djeca zamišljaju kako bi bilo da nastupaju na festivalu.

6. Smatraš li da treba hrabrosti mladim pjevačima kako bi se odvažili i nastupili?
Naravno da treba hrabrosti mladim pjevačima, a posebno prije nastupa. Ali kad dođeš na pozornicu neće biti treme. Samo se treba opustiti i uživati u tim trenucima.

7. Kome bi se posebno zahvalio? Tko ti je bio najveća podrška?
Posebno bih se zahvalio svojim roditeljima što su mi dopustili da se prijavim, djedu Dragi koji je ostavljao svoj posao da bi me odveo na probu i čekao 1-2 sata da proba završi jer mi je tata na poslu, a mama čuva mlađega brata. Zahvalio bih se rodbini što su došli na festival i podržavali me.

8. Kakav je tvoj glazbeni stil?
Ja najviše volim veselije pjesme, narodne, rock, pop itd.

9. Imaš li glazbene uzore i tko su oni?
Moj glazbeni uzor je Marko Perković Thompson , grupe Parni Valjak i Prljavo kazalište.

10. Da možeš snimiti duet s bilo kojim izvođačem na svijetu za koga bi se odlučio i zašto? 
Odlučio bih snimiti duet s Thompsonom ili s Parnim Valjkom zato što svaka pjesma ima svoju priču. Sviđa mi se njihova boja glasa i njihov način pjevanja.

11. Pobjeda je tu, koji su daljnji planovi? Što ćeš radit dalje? Gdje se vidiš za koju godinu?
Jedan san mi se ostvario,a to je ova pobjeda. Sad nastojim naučiti svirati gitaru, a volim i pisati pjesme. Za sad mi je želja poći putem kojim ide moj stric, a to je službi Božjoj da postanem svećenik.

Tradicionalni 22. Dječji festival „Na jedrima glazbe“ Ljubuški 2016. održat će se u petak, 17. lipnja 2016. godine, na Centru malih športova u Ljubuškom, s početkom u 20:30 sati. Festival se održava pod pokroviteljstvom Općine Ljubuški u organizaciji JU „Kulturno-športski centar“ Ljubuški i Osnovne glazbene škole Ljubuški.
Lj::portal / Mladi Tinovci

Objavi komentar

0 Primjedbe