Ljubušanka nakon 19 godina pobijedila na Australian Openu

MIRJANA LUČIĆ BARONI pobijedila je na Australian Openu prvi put nakon 19 godina. 34-godišnja Hrvatica plasirala se u 2. kolo pobjedom protiv Kineskinje Qiang Wang sa 4:6, 6:3, 6:4 za nešto manje od dva sata igre.

Hrvatska veteranka loše je otvorila dvoboj protiv 10 godina mlađe Kineskinje i izgubila dva od tri svoja prva servis gema, što ju je koštalo gubitka prvog seta. No, do kraja dvoboja je izgubila tek jedan od 12 gemova na vlastiti početni udarac i ostvarila preokret. U trećem setu jedini "break" Lučić-Baroni je ostvarila u sedmoj igri nakon čega je dva puta sigurno zadržala servis za plasman u 2. kolo.

"Mikica" je na Australian Openu slavila prvi put od 1998. godine.

"Znala sam da nisam dobila prvo kolo u Melbourneu još od 1998. godine. S Qiang Wang sam igrala samo jednom, znala sam da ima dobar servis i da može dobro igrati. Čekale smo dugo da izađemo na teren, sporo sam krenula u meč, ali ostala sam pozitivna, borila sam se do kraja i to je najvažnije. Nisam baš zadovoljna igrom, no bilo je dovoljno za pobjedu", rekla je Hrvatica nakon meča.

Prije 19 godina je mlada Mirjana Lučić u kombinaciji sa Švicarkom Martinom Hingis uzela i naslov u ženskim parovima na Australian Openu.

Lučić-Baroni će u 2. kolu igrati protiv Poljakinje Agnieszke Radwanske.

Ranije u utorak 2. kolo Australian Opena u konkurenciji tenisačica izborile su i Donna Vekić i Ana Konjuh. Vekić će u 2. kolu igrati protiv Dankinje Caroline Wozniacki, a Konjuh protiv Australke Darije Gavrilove.

Index.hr

Objavi komentar

0 Primjedbe