Najava: U srijedu izvedba predstave “JA SAM DAMA..”

Općina Ljubuški povodom „Ljubuškog kulturnog ljeta“ u ovu srijedu, 5. srpnja na trgu Franje Tuđmana iza zgrade Općine u 21 sat Vam poklanja izvedbu predstave “JA SAM DAMA..” zapisima Meri BAUK, u režiji Petra BULJEVIĆA, igra; IVANA GIOVE ŽUPA, dramska umjetnica.


“JA SAM DAMA..”

Koliko nam je poznato ovo je jedan od prvih pokušaja da se profilni facebook sadržaj pretoči u kazališnu monodramu.

Monodrama Ja sam dama… nastala je pomoću novih društvenih mreža i pretočila se u ozbiljnu kazališnu predstavu. Zapisi su skidani sa facebook profila autorice Meri Bauk i polako se gradila priča za kazališni komad. Ona govori o položaju žene i mjerljivoj količini nježnosti, ranjivosti i snage jedne suvremene žene, ona skida mnoge nemoralne maske koje kao imperativi određuju ljudski život, tako se problematiziraju mnogi arhetipovi; uloga majke i majčinstva, uloga poslovne žene, uloga nečeg potrošenog i nevažno zaboravljenog kao što je život jedne domaćice. Jedan natpis star par tisuća godina iz arhiva u Ugaritima govori: „Ima li život bez sjaja veću vrijednost od smrti?“. Ovaj natpis ističe jedno važno pitanje, kada se odbace sve maske, da li je ostalo prostora da se kroz ranjivost i nježnost, koja su prava obilježja žene, ta ista žena izbori sama za svoju slobodu. Drama je izrazito moderna i angažirana, tako da propituje i bremenitost egzistencije, licemjerje visokih društvenih elita i poziv je da se već jednom krene u akciju. Cijeli svijet se pretvara u šareni blještavi cirkus, a uloge si možemo birati sami u svojoj mašti ili na facebooku. Komad je ispričan kroz plašt finog sarkazma i britke crnohumorne komedije.

Ljportal.com

Objavi komentar

0 Primjedbe