MANDIĆ: Očekujem da ću dosta igrati na SP-u, a što bi bio veliki uspjeh za mene

Prije pola godine je David Mandić (rođen 14. rujna 1997.) završio sezonu kao osvajač naslova prvaka Bosne i Hercegovine s ljubuškim Izviđačem, a potom je uslijedio vrtoglav uspon karijere do trenutačne pozicije skorašnjeg sudionika Svjetskog rukometnog prvenstva u dresu Hrvatske koja je jedan od favorita turnira u Danskoj i Njemačkoj.

Siguran na halfu

Mandić je u međuvremenu ljetos bio dio tima Hrvatske koji je osvojio zlato na Mediteranskim igrama u Tarragoni, a potom se u dresu Zagreba dokazao u SEHA ligi i Ligi prvaka. Nije trebalo puno vremena da tadašnji trener Zagreba ocijeni da mu upravo on treba i za A reprezentaciju Hrvatske koju očekuje SP.

– Igram stalno 45 – 50 minuta obranu i napad, trener Červar me stvarno forsira, obrana mi je forte koji me drži unutra stalno. Nisam mislio da ću toliko igrati, ali vidim da Červar na mene računa i za SP pa me i zbog toga forsira u igri, kazao je u rujnu David Mandić, u razgovoru za Dnevni list.

U međuvremenu je njegov status postao samo još sigurniji. Na pripremama Hrvatske u Poreču je 20 rukometaša, Červar se nakon posljednjeg pripremnog turnira treba odlučiti za 16 reprezentativaca koje vodi na SP, a među njima bi najvjerojatnije trebao biti i Mandić.

– Manuel Štrlek i ja smo sami na lijevom krilu. Izbornik me dosta forsira na halfu u obrani, a što Štrlek ne može igrati. U tom smislu sam favorit. Zasad je sve dobro, dosta treniramo, dva – tri puta dnevno, kaže Mandić.

Hrvatska uvijek puca na visoko

Njegova pozicija je gotovo sigurna u sastavu od šesnaestorice za SP, a Mandić je prema prikazanom u dresu Zagreba i Ligi prvaka, potencijalno iznenađenje Hrvatske za konkurenciju.

– Stvarno sam dobro odigrao ovu polusezonu i trebam samo nastaviti ovako. Zadovoljan sam, zdrav sam, fit i u formi. Igram stalno i zabijam dosta u utakmicama koje igramo između sebe, priča Ljubušak.

Njegova minutaža će se vjerojatno pretežito zasnivati na igri u obrani, ali sigurno da će u kontra napadima dobivati dosta prilike da poentira.

– Tu su Domagoj Duvnjak, Luka Cindrić i Igor Karačić koji stvarno sve vide i vjerujem da ću imati lopti. Tu nema brige. Očekujem da ću dosta igrati na SP-u, što mi je vrlo važno i bio bi veliki uspjeh za mene.

Iz tabora Hrvatske oprezno najavljuju SP, ali sigurno da i ova ekipa ima svoje visoke ciljeve i snove.

– Hrvatska uvijek puca na visoko, pa tako i sad. Imamo stvarno dobru, pomlađenu ekipu. Idemo po medalju i odigrati najbolje što možemo. Teška nam je skupina, a već u drugom krugu nam dolaze Nijemci, Francuzi, Rusi, Srbi… ali što je tu je, moramo dobiti nekoga jakog, zaključio je David Mandić.

Uz “susjede” Musu, Šegu i Karačića

Mandiću su suigrači praktički njegovi susjedi, Željko Musa iz Ljubuškog, Marin Šego iz Međugorja, odnosno dvojac koji je također prošao školu Izviđača, te Igor Karačić iz Mostara.

– Dobar sam sa svima, stvarno su me dobro prihvatili, tu su mi suigrači iz Zagreba pa igrači iz Hercegovine, a iza sebe imam i MI ljetos gdje sam igrao s nekoliko njih.

Dva meča u Poreču

U sklopu završnog dijela priprema u Poreču Hrvatska će odigrati dvije utakmice na turniru HEP Croatia Cup. Svoje utakmice će igrati večeras (20 sati) protiv Crne Gore i sutra u istom terminu protiv Italije. Poslije toga će izbornik Lino Červar odrediti 16 (između 20) igrača koji putuju na SP.

– Ciljano smo odabrali te protivnike. To su zapravo reprezentacije koje ne pripadaju samom vrhu svjetskog i europskog rukometa i neće ih biti na predstojećoj svjetskoj smotri, a opet nam mogu dobro poslužiti za dodatno uigravanje, izjavio je Červar.

Ersan Bijedić / Dnevni list

Objavi komentar

0 Primjedbe