Pjesma o Šipovači

ŠIPOVAČA

U Šipovači se rodija,

U Šipovači se odgojija,
Tu provedoh djetinjstvo svoje,
Tu mi osta najmilije moje.


Volim njene njive i doline,
Volim njena brda i kotline,
Volim njenu rijeku Banju,
Volim njeno sunce danju.

Davno iz nje otiša sam,
Nikada je zaboravija nisam.
Sjećanja nikad ne umiru,
Uspomene iz djetinjstva naviru.

I zato rado pamtim još
Ispred škole stari koš,
Popovaču i njene stative
I dan-danas u mojoj duši žive

Od Dubrave do Banjskog mosta
Tu mi rodna Šipovača osta.



Objavi komentar

6 Primjedbe

  1. svaka čast na pjesmi o rodnoj grudi .a ne oni koji djele selo na podumac i ostatak svita.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedna je Šipovača, kako pisma reče, od Dubrave do Banjskog mosta.

    OdgovoriIzbriši
  3. jedna je banja od luka do banjskog mosta,a centar je podumac.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne manitaj i ne dili Šipovaču. Kakav Podumac,vi ste samo ulica ko i ona prema Kašču, Pekuši, Dubravi i Kućetinama.
      A da se i desi REPUBLIKA BANJA opet Podumac nebi bija centar-nebi moga biti jer se umjetnici i petlići nebi mogli dogovoriti oko vladavine a i po prirodi niste vođe.

      Izbriši
  4. podumac je sprdnja sela .

    OdgovoriIzbriši
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)