EKSKLUZIVNO: Sastale se seoske vođe, vijećanje propalo

I to je moguće - nakon dugo vremena vijećnici Vijeća MZ Šipovača-Kašče sastali su se s pokušajem održavanja sjednice. Međutim, vijećanje koje se trebalo održati u petak (27. ožujka) u noćnim satima neslavno je propalo.

Predviđena je bila samo jedna točka dnevnog reda - FINANCIJSKO IZVJEŠĆE MZ Šipovača-Kašče. No, kako ekskluzivno saznajemo, sjednica je propala jer prisutnim vijećnicima financijsko izvješće nije dostavljeno zbog nedolaska podnositelja izvješća čiji je potez izazvao salvu negodovanja prisutnih vijećnika koji zahtijevaju uvid u financije mjesne zajednice i koji su inicirali sastanak po ovoj temi.

Prema prvim informacijama, ljutiti vijećnici su najavili skoro sazivanje ZBORA GRAĐANA s istom točkom dnevnog reda.

Mještani ne pamte kad su zadnji put "seoski glavari" održali sjednicu i upoznali javnost o stanju u MZ Šipovača-Kašče pa je njihovo okupljanje iznenadilo mještane.

Zašto je propalo podnošenje financijskog izvješća te kakva je pozadina ovog slučaja i što je potaklo vijećnike na "buđenje iz trogodišnjeg sna", samo su neka od pitanja na koja, za sada, nema odgovora.

Kako žitelji Šipovače i Kašča nisu imali prilike niti jednom vidjeti sve vijećnike na okupu po pitanju mjesne zajednice još od izbora davne 2012. kada su se sadašnji vijećnici zajedno našli na izbornim listama čineći koaliciju mnogi su i zaboravili predstavnike MZ Šipovača-Kašče.

Stoga ovom prilikom navodimo njihova imena:

Kašče: MILAN TOLJ - Koalicija HDZ BiH - HDZ 1990
Banja: ZLATAN BEBEK - Koalicija HDZ BiH - HDZ 1990
Banja: BRANKO ŽIVKUŠIĆ - Koalicija HDZ BiH - HDZ 1990
M. Šipovača: DOBROSLAV BUKMIR - Koalicija HDZ BiH - HDZ 1990
M. Šipovača: MATE BEBEK - Koalicija HDZ BiH - HDZ 1990
V. Šipovača: ZDRAVKO VUKOJEVIĆ - Koalicija HDZ BiH - HDZ 1990
V. Šipovača: DUBRAVKO VUKOJEVIĆ - Koalicija HDZ BiH - HDZ 1990

Objavi komentar

5 Primjedbe

  1. Sastalo se vjeće seoskih vladara, sa čim Kima dovesti do para :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Selo gori a dama se češlja

    OdgovoriIzbriši
  3. Izvješće je blizu, padam u krizu :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja san političar, pokrast ću sve šta mi date, potkupit sve oko sebe deklasirat prutukandidate. Šporkicu o njima nać ću, u medije plasirat, vrhovnu zaštitu iman niko me ne može dirat.

    Kad opet dođu izbori sve skupa organizirat, unajmit popularan bend da mi dođe svirat.
    I kupit glasove lažnu nadu propagirat, kliše parolama sve ću vas izrešetirat. Bez grižnje savjesti lagat ću, neću se nervirat, mogu posrat šta god 'oću a svi će me ić opet birat.

    Jer ste svi tudumi ne da van se informirat, plan i program nisu važni jer ću vas zastrašivat. S vašin problemima koji se nenormalno množe ponudit ću rješenje uvlačit se ispod kože pa ćete opet popušit naivne glupe budale - na dan izbora označit mi ime ko od šale.

    Ja sam političar i uzet ću vam sve, ono šta nemate ću uzet kasnije
    Kad dođu izbori, opet glasajte za mene svi, meni je suđeno vas svih iskoristit


    Evo vam poruka za kraj:
    Bit će laži i obmana
    uspinjat ću se do vrha bez ičijih zabrana
    Ja san političar a ti si građanin bijednik
    Hvala svima JER OPET BIT ĆU PREDSJEDNIK!

    https://www.youtube.com/watch?v=nACV4E9MLao

    OdgovoriIzbriši
  5. Boc, boc, bocka trava
    pu, pu puna mrava
    skaka skakavac mi svira
    Pu, pu puce sama
    orahova grana
    pa, pa pade mi u krilo
    Di, di dika uze
    sve, sve, sve do bluze
    nano al' je slatko bilo

    OdgovoriIzbriši
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)