Napadi na Šuplju Stinu zbog pjesme 'Seoske pare'

Tek što su s brojnim fanovima proslavili jubilej 30. godišnjice djelovanja glazbene grupe, članovi Šuplje Stine proteklih su dana suočeni s drskim napadima i prijetnjama.

Bend je odlučio javno progovoriti o napadima od Šipovače do Ljubuškog na izvođače, od vrijeđanja i psovanja preko sredstava komunikacije na daljinu do žestokog verbalnog napada koji je bio na rubu fizičkog okršaja.

Prema njihovim riječima, nazivanje pogrdnim imenima, psovanje, vrijeđanje, prijetnje - sve su to doživjeli članovi Šuplje Stine.

Poznato je da su autori ovakvih drskih napada obično lokalni egoistični primitivci, a nije drukčije niti ovaj put.

Naime, kako su nam kazali napadnuti glazbenici, napadač na njih je Zlatan Bebek, ljubuškoj javnosti poznat kao bivši predsjednik Vijeća MZ Šipovača-Kašče za čijeg je kontroverznog vođenja mjesne zajednice račun opustošen za 30.000 KM radi čega je nedavno protiv njega potvrđena optužnica Županijskog tužiteljstva te mu prijeti i do 10 godina zatvora.

Njemu se nije svidio najnoviji glazbeni uradak ovog kultnog benda kojeg je Šuplja Stina premijerno izvela uz još tri noviteta. Radi se o pjesmi 'Seoske pare' koja će, sudeći prema pljesku publike na koncertu, biti najveći hit novog albuma “Palača blues“, a svakako da će tome pridonijeti i sramotni napadi na članove benda.

"Bend je donio odluku da na napade odgovori pjesmom pa publika uskoro može očekivati još jedan 'šlager' koji će biti 'pjesma o pjesmi'", poručio je Veljko Vukojević, 'frontman' Šuplje Stine koji je odlučio pjesmu zbog koje su napadani objaviti i na našem portalu te je tako podijeliti s fanovima koji nisu mogli nazočiti koncertu:

'SEOSKE PARE'

Zlatibore pitaj Taru
kad će Zlatan vratit paru
Tara na to odgovara:
'Nema ništa od seoskih para'

Ja kroz selo, a u selu buna
ošle pare sa seoskog računa
a sve mi se para
završiše kod Zlatana glavara

U selo je stigo
i revizor Migo
učinio reviziju pravu
otkrio u svom miru -
nema para na papiru
U glavara Zlatana je bio
al' se on 'ko jazavac skrio

To je Milan objavio na portalu
da Zlatan od sela napravi budalu
pa je mora vikat i svađat se sa šijom
imat posla s milicijom
jer ako niste znali
odmah su mu miliciju zvali

Zlatibore pitaj Taru
kad će Zlatan vratit paru
Tara na to odgovara:
'Nema ništa od seoskih para'

Ovom selu kako bude
nemoj dirat vladajuće ljude
jer su oni ajme meni
sve redom pošteni

Veljko Vukojević / Šuplja Stina


Objavi komentar

5 Primjedbe

  1. To majstore,bravo na tekstu i jednom i drugom!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dodaj jednu za Bucu i Žarkića oni su bili seoski tajnici.Grmi lolo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tribalo bi objavit i onu pjesmu o lemuzini sto je sin od glavara capa

    OdgovoriIzbriši
  4. Zenica blues

    U Zenicu kada podjem ja
    prati me pet-sest drotova
    okruzni sudija rek'o dvan'est godina
    dvan'est godina strogog zatvora

    Tuzna je moja sudbina
    zenu mi krec'o Hakija
    krec'o Hakija, presudila mu cakija
    ne razumijes ti to, druze sudija

    Dzaba ja to tebi pricam

    Zenico, mrzim svaki kamen tvoj
    zbog tebe ja mrzim zivot svoj
    ko prezivi dvan'est godina
    u KP domu Zenica
    taj je pravi hadzija

    Raduje me jedna istina
    iz KP doma vraticu se ja
    ali Hakija nikad nece sa Bara
    sa Bara se niko ne vraca

    OdgovoriIzbriši
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)