VIDEO: Zlatko Javorko Mišetić - Ljubušak s najviše trofeja

Zasigurno ste mnogi čuli za Zlatka Mišetića, nesvakidašnjeg maratonca iz Ljubuškog, koji se tek u 45-oj godini počeo baviti profesionalnim trčanjem, no u tih nepunih 20 godina postao je živuća legenda ovog sporta. Osvajač je 110 medalja i 70 pokala s različitih natjecanja, pa smo tim povodom posjetili njegovu obiteljsku kuću u selu Grabovnik kod Ljubuškog, jer je ista po mnogočemu posebna budući da su na jednom mjestu smještena sva ta odličja, zahvalnice, pokali, fotografije s poznatima i manje poznatima...

“Prvi nastup imao sam 1998. godine na tradicionalnom mini-maratonu Polog-Široki Brijeg koji se trči u sklopu manifestacije zaustavljanja tenkova JNA. Nakon toga nastupao sam po čitavoj BiH i Hrvatskoj, a najviše sam trčao za generala Antu Gotovinu, pa jedno dvista puta. Trčao sam i za pokojnog Dražena Petrovića, za Joška Martinovića, pa pokojnog predsjednika Tuđmana, a trčim i za godišnjice braka, svatove, rođendane i druge prigode” – govori u razgovoru za Dnevno.ba Zlatko Javorko Mišetić.

Najpoznatiji hercegovački maratonac je zadnjih šest godina udovac, ali si je kao sjećanje na pokojnu suprugu Javorku uz kršteno ime Zlatko pridodao i ime Javorko kako bi ga na nju podsjećalo.

“Javorka je bila najbolja žena na svitu” – s posebnim sjajem u očima govori naš sugovornik ističući kako ima sina koji s obitelji živi u istarskom Novigradu.

Inače, strast mu je i slikanje sa ženama, pa nam je tijekom snimanja ovog priloga pokazao i fotoalbume sa oko 1500 fotografija sa različitim ženama.

Što se tiče trčanja za određene prigode kao što su svatovi, rođendani, godišnjice braka ili pak pričesti i krizme kaže kako nema posebnog cjenovnika.

“Koliko ljudi dadnu to prihvatim, a sam ništa ne tražim” – kaže Zlatko Javorko Mišetić.

“Najviše slika imam s Milanom Bandićem, a on mi je ujedno i najbolji sponzor. Trčao sam i za načelnika Ljubuškog Nevenka Barbarića i to za rođendan i godišnjicu braka. Inače, najšire ruke su ljudi iz Širokog Brijega, a posebno Jozo Lijanović. On mi uvik nešto dadne, a ako njega i nema počasti me njegov sin Ante” – također u svojoj priči iznosi ove zanimljive detalje maratonac Zlatko Javorko Mišetić.

Za 2017. godinu planovi su sljedeći:

“Trčim najprije u Sinju, pa u Velikoj Gorici, zatim na mini-maratonu Polog – Široki Brijeg, pa u Zadru, potom u Zagrebu…”.

“Tri sam puta gostovao u emisiji ‘Globalno sijelo’, a najveća istrčana dionica bila je od Imotskog do Čapljine kada sam trčao pod pratnjom pet vozila” – ističe Mišetić.

Mediji su o njemu objavili popriličan broj zapisa, a on sve to arhivira, skuplja i čuva u obiteljskoj kući u Grabovniku. Vrata kuće su, kako kaže, otvorena za sve posjetitelje i svi koji to žele, mogu doći i vidjeti riznicu njegovih trofeja, a isto tako i izvršiti narudžbe za trku bez obzira o kakvoj prigodi bila riječ, pa taman ako trebalo trčati nečijoj ljubavnici ili ljubavniku, kao što je već i činio, jer on je uvijek za trku spreman.

“Na natjecanjima sam stvarno upoznao puno maratonaca i svi su se slikali samnom, a svima njima sam podilio i Gospine slike”.

I izjava za kraj:

“Pokojna baba Mica iz Širokog Brijega, Aco Golo iz Mostara i ja smo više prešli pješke nego neko s mercedesom za svoga života” – konstatirao je Zlatko Javorko Mišetić.



Dnevno.ba

Objavi komentar

0 Primjedbe