PRILIKA ZA MLADI LJUBUŠKI KRUMPIR?: Nestašica čipsa u Japanu, cijene skočile na 12 dolara po kesici

Cijene popularnih brendova čipsa u Japanu skočile su čak šest puta, nakon što su dvije vodeće japanske kompanije koje proizvode čips najavile obustavu prodaje zbog nestašice krumpira.

Takva odluka rezultat je slabog prinosa krumpira, nakon tajfuna i poplava koje su pogodile sjeverno japansko ostrvo Hokaido u kolovozu prošle godine, a koje, kako navodi Russia Today, sudjeluje s gotovo 80 posto u ukupnoj proizvodnji krumpira u zemlji.

Isporuke krumpira izvađenog prošle godine pale su za deset posto u odnosu na 2015. godinu, prema priopćenju japanskog Ministarstva za poljoprivredu, prenosi Epicentar.ba.

Iz tog razloga, kompanija Kalbe, koja drži 73% tržišta čipsa u Japanu, obustaviće proizvodnju 33 artikla do kraja travnja, što je, kako navodi agencija “Blumberg”, prouzročilo paničnu kupovinu i skok cijene jedne vrste čipsa sa ukusom pice na oko 1,250 jena (12 dolara ili 21,63 KM) na Yahoo-ovom aukcijskom portalu u Japanu.

Uobičajena cijena po kesici je manje od 200 jena ili oko 3,50 KM.



Primjedbe

  1. Kakav glup naslov...čips se ne proizvodi od ovih sorti što sade ljubuški zemljoradnici.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Komentari koji sadrže uvredljive, klevetničke i diskriminirajuće sadržaje bit će uklonjeni.