"Uskrata građanskih prava" prilikom glasovanja za mladog Šipovčanina

Prije nekoliko dana, jedan korisnik Facebooka se na toj društvenoj mreži prisjetio događaja iz osnovne škole u Vitini kad se prije desetak godina u njegovom razredu na učeničkim izborima birao predsjednik.

Učenici su gotovo jednoglasno izabrali osobu koja će predstavljati razred. Međutim, jedan od učenika - Franjo Kovač, nije dijelio mišljenje većine te je glasovao za razrednog kolegu iz Šipovače - uvijek veselog i šaljivog Josipa Ćutuka, koji je kad god bi se ukazala prilika, kao pravi mladi pustolov u potrazi za novim izazovima, "dosadno" sjedenje za školskom klupom mjenjao slobodom što dalje od škole.

Premda ga nisu viđali često, nastavnicima je zbog svog osebujnog ponašanja bio jedan od omiljenih učenika. No, ne i razrednici koja bi, kad bi otvorila razredni dnevnik rada imala pune ruke posla oko njegovog imena. A njegovo ime na glasačkom listiću za predsjednika razreda razrednici je bilo "kap koja je prelila čašu"...

Što se tad dogodilo, pročitajte u sljedećim redovima u tekstu Franje Kovača "Uskrata građanskih prava!"kojeg sa Facebooka prenosimo u cijelosti bez intervencija.
Taman pojeo gulaš i pojeo par napolitanki, gledam TV i sitim se ja kako mi je Anđelka Zovko u 5. razredu osnovne škole uskratila građanska prava ( i još me napala)! Naime bio je dan razrednih izbora, sat razredništva. Razredna nastava par ženskih stane kraj klavira i pivaju, umisto da pivaju, ova jedna u pravoj oktavi ova druga 3 oktave ispod mislim užas ono katastrofa. Dobro da se vratim na izbore, uglavnom glasačko tijelo je činilo nas 30tak u razredu kako nitko nije imao osobnu kartu nismo bili registrirani pošto smo maloljetni to znači da ti izbori nisu valjani..... Glasalo se na ne licenciranim glasačkim listićima istrgnutim iz A4 teke ( nije bila kajdanka a mozda su neki kidali i iz kajdanke ne sicam se ) satnica početka izbora nije bila određena !!! I dobro nakon što su svi glasovi skupljeni, Anđelka Zovko čita: "Lucija Majić, Lucija Majić" i jedno tako 10 Lucija Majić i odjednom pročita Josip Ćutuk. Da pojasnim stvari ja sam dao glas Josipu Ćutuku - Suntiću. (Taj Suntić je inače vazda bija na lošem glasu ali sam ja ok sa njim bio, a svak ima pravo kandidature) "Tko je ovo napisao" zagrmi Anđelka Zovko, Ja odgovorim: "Ja". Napala ona mene kako ti nije stid glasat za njega i iskida mi glasački list. Znači u BiH koja je demokratska federalna država, konfederacija ili šta već je meni Anđelka Zovko uskratila moja građanska prava!!! A tebi Lucija Majić svaka čast bila si dobra predsjednica xD ! Pozdrav Živili ! 
Facebook/Franjo Kovač 

Objavi komentar

0 Primjedbe