Grbavac: Javne objave registra stide se lažni, što je Bukvarević uradio je smijurija

Razvojačeni branitelji okupljeni u Udrugu "Zaboravljeni branitelji" su svoje nezadovoljstvo ponovo izrazili na Graničnom prijelazu Bijača.

Drago Grbavac, predsjednik ove Udruge, je objavu registra boraca u Tuzlanskoj županiji opisao kao "smijuriju-ovo što je Salko uradio je smijurija", javlja N1.

S obzirom na to da Parlament FBiH nije održao tematsku sjednicu posvećenom zahtjevima nezadovoljnih demobiliziranih branitelja, Grbavac je istaknuo da će o potezima odlučiti svi zajedno.

Naglasio je da vlast FBiH nezadovoljne branitelje "neozbiljno shvaća".

"Da nije žalosno ovo što rade, bilo bi smiješno, a ne rade ništa. Ovi ljudi koji se nalaze iza mene, u Sarajevu i cijeloj BiH su pravi borci. Ljudi u Parlamentu su neodgovorni, posebno vladajući. Jedan naš kolega je preminuo, jedan je u komi nakon infarkta. Nas je sve manje, a na spisku nas je sve više", ukazao je.

Komentirao je registar demobiliziranih branitelja objavljen u Tuzlanskom kantonu. Pokazao je i iznio podatke o broju demobiliziranih branitelja za koje tvrdi da su istiniti i da ih ne posjeduje samo on.

"Ovo što je uradio Salko Bukvarević. Do tih podataka mogu doći institucije. Mogu vam pokazati ratno stanje u HVO i A RBiH. Nisam ja ovo napisao. Ovo nije lažno. Imamo mi svi ovo. Na kraju rata je u HVO bilo 37.000 ljudi, a u A RBiH 229.000 ljudi. Saberite to i vidjet ćete koliko je to ukupno. Prema njima, u A RBiH je bilo 383.713, a u HVO 196.166 vojnika. Je li to isti broj? Ubačeno je 160.000 ljudi s obje strane", rekao je.

Ukazao je i na broj zapovjednika koji je prema resornom Ministarstvu 5.000, kako je on rekao.

"Zapovjednika je 5.000 u obje armije. Svako normalan bi rekao da je u A RBiH trebalo biti više, a oni su to dogovorili da bude po pola. Ove brojke ćemo pokazati svakome koga zanimaju. Imamo i podatke o ranjenicima. Ovo što Salko radi je cirkus za narod", rekao je Grbavac.

Podsjetio je da zahtijevaju objavu točnog registra o broju branitelja.

"Želimo javnu objavu registra. Ja se ne stidim toga. Ljudi se ne stide svog imena. Stide se lažni i lažnjaci koje su ubacili vladajuće stranke, SDA i HDZ. To je njihova glasačka mašinerija. Oni nikad nisu bili sretni prema nama. Ponašaju se onako kako se i ponašaju inače. U laži su kratke noge", istaknuo je.

Osvrnuo se i na prosvjede branitelja u Sarajevu kada je povrijeđen pripadnik Federalne uprave policije, Zoran Čegar. Grbavac je rekao da je Čegar isprovocirao branitelje, ali da ne podržava nasilje.

"Nisam bio u Sarajevu, ali po mom saznanju, gospodin ih je isprovocirao. Rekao je da je veći borac od svih zajedno. Ljudi su bili revoltirani i tankih su živaca. To je najmanje što se moglo dogoditi. Nismo za nasilje. Mi smo za dobro u ovoj državi. Vlast mora shvatiti da postoji zbog naroda, a ne da narod postoji zbog naroda. Volio bih da su neželjene scene bile kraj, a možda su i početak", ukazao je Grbavac.

Istaknuo je da je Udruga na čijem je čelu multietnička i da neće dozvoliti da ih podijele.

"Mi smo kao udruga multietnički. Od toga nećemo odstupiti. Nekim ljudima se nisu svidjele situacije kakve su od početka. Nekome se nije svidjelo što smo multietnički. Ljudi koji su otišli od nas su svršena priča i želim im sve najbolje. Mi nećemo odstupiti od svojih zahtjeva. Nećemo se dijeliti na A RBiH i HVO. Ovi ljudi što su ostali su postali veliki prijatelji. Ove ljude neće niko zavaditi", rekao je Grbavac.

Za Grbavca da je završena revizija u braniteljskoj populaciji koja je počela u mandatu Zukana Heleza, ne bi se događalo ono što se trenutno događa.

"Da je završena revizija koja nije završena, a da je završena ne bi došlo do ovoga, sto posto. Molili smo Boga da se to završi. Molili smo Vesnu Švancer i Jozu Bagarića da ovo riješe. Nismo mi drumski razbojnici da stojimo na cesti i da nam pišu prijave. Imam 1.500 maraka prijava i dolazi mi još. Kazao sam im da to neću platiti. Za sve ovo neka mi sude, ali ja sam ponosan na to", zaključio je Grbavac.

Video prilog pogledajte OVDJE
N1



Objavi komentar

0 Primjedbe