VIDEO: Bivši komandir milicije iz Veljaka na TikToku priča kako je bio u kriminalnim radnjama i u prostituciji


Nevjerovatno je šta sve nećete pronaći na društvenoj mreži TikTok koja je svakim danom sve popularnija i popularnija u Bosni i Hercegovini. Portal Crna-Hronika donosi vam priču o bivšem milicijskom komandiru koji je trenutno u mirovini, a pored svoje službene dužnosti bavio se i kriminalom kao i prostitucijom.

Da stvar bude što tužnija, Jure Vujica iz Ljubuškog je sve to javno priznao na TikToku.

Ja sam Jure Vujica, dobra večer svima. Ja sam novi na TikToku i inače sam zadnji komandir milicije iz Jugoslavije. 1992. godine sam dobio otkaz u policiji iz političkih razloga.

Nakon toga se odajem kriminalu – počinje svoju ispovijest Jure Vujica iz sela kod Ljubuškog.

Odao sam se gospodarskom kriminalu i završio na Interpolovoj potjernici prije 22. godine. Momentalno se nalazim i živim u Veljacima, općina Ljubuški. Imam bogato iskustvo u gospodarskom kriminalu, o prostituciji o LGBT zajednici, o drogama i alkoholom i htio bih sve to s vama podijeliti u narednom periodu.

Sve ću otvoreno reći šta sam doživio u životu, šta sam radio i uočio kako žive kriminalci u Zagrebu, kako žive prostituciju u koju sam i sam bio uključen. Nije mi strana ni LGBT zajednica i tu imam ogromno iskustvo, i sa njima sam se družio.

Želja mi je da se družim s vama. Volim se družiti sa mladim ljudima i uživati s njima. Inače sam partijaner i jako volim techno partije i želja mi je da se sa vama družim i da vam obližnje objasnim kako žive ti ljudi – izjavio je Jure Vujica.

A u svojim narednim video klipovima, otkrit će sve detalje koje je naveo, piše Crna-hronika.info.

@jurevujica #hrvatska🇭🇷 #srbija🇷🇸 #bosnia🇧🇦 #trending #viralno #fyp #balkan #kriminal #lgbtq #dedovujo ♬ original sound - Dedo Vujo

Objavi komentar

1 Primjedbe

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)