Čović: Oko mene je jako puno ulizica; Nema nigdje više demokratičnosti kao u HDZ-u


Predsjednik Hrvatskoga narodnog sabora i Hrvatske demokratske zajednice BiH Dragan Čović je u emisiji Kompas RTV-a Herceg-Bosne kazao kako je oko njega u politici jako puno ulizica te da je HDZ BiH najdemokratičnija stranka.

Ima li u politici oko vas ulizica koji Vam stalno govore 'Da predsjedniče!', a sutra ili nekad kad ne budete više predsjednik okrenuti glavu od vas? Je li ih prepoznate? – upitao je voditelj Miroslav Vasilj na što je Čović odgovorio:

Jako puno. Kakav bih ja bio čovjek, sa ogromnim iskustvom, kad to ne bih znao prepoznati?! Ja prvo kažem svojim suradnicima: 'Nemojte mi govoriti da sam lijep, dobar i pametan. Govorite mi obrnuto pa ćemo nešto iz tog izvući. Naravno, kad smo sami i kad je društvo u kojem možete tako razgovarati. Ne možete doći sad pred 50 ljudi pa nekoga napadati na ovaj ili onaj način, a moj ste suradnik. Postoje pravila igre.

Ja mislim da nema nigdje više demokratičnosti kao u HDZ-u kad zavirite unutar tog procesa i oni koji sjede oko mene to razumiju i znaju. Dobili su svu mogućnost ovog svijeta da iskažu što znaju – dodao je Čović.

O politici kao profesiji je kazao:

U politici danas kao 'najogavnijoj' profesiji, jer nema gore profesije na svijetu kad gledate eter, medije... nađe se jako puno ljudi koji primarno dođu iz svog nekog najosobnijeg interesa. Ja razumijem da morate zadovoljiti neke svoje planove, ambicije, interese, svoje osobne, obiteljske... ali ne možete doći tamo, a da ne odgovarate svom narodu. Primarni zadatak vam je služiti. Ako to niste spremni, nemojte to biti. Možemo to raditi časno, služeći svom narodu. Ja sam uvjeren da je takvih više nego ovih ulizica.

Predsjednik Hrvatskoga narodnog sabora i Hrvatske demokratske zajednice BiH Dragan Čović za RTV Herceg-Bosne još je govorio kako će se HDZ BiH postaviti u srazu Andreja Plenkovića i Zorana Milanovića, hoće li desničarske vlade u kojima dominira antimuslimansko raspoloženje na Europskom vijeću biti protiv početka pregovora BiH s Europskom unijom, kada se na stol stavljaju izmjene Izbornog zakona koje se tiču Predsjedništva BiH, postoji li na bošnjačkoj političkoj sceni volja za rješavanje toga pitanja i je li Trojka od stranaca dobila mig da ne ulazi u taj paket, kakvi su odnosi s američkim veleposlanikom Michaelom Murphyem i koliko su realne sankcije, nedostaje li u HDZ-u BiH igrača koji se znaju nositi s politikom ulice koja Hrvatima prijeti da će ih pretvoriti u nacionalnu manjinu te tko će ga naslijediti.

Objavi komentar

0 Primjedbe