Dario Grbavac odlazi u igračku mirovinu

Dario Grbavac (36), dugogodišnji igrač HMNK Vrgorac i reprezentativac Šipovače oprašta se od aktivnog igranja futsala. Grbavac će večeras (20. sati) posljednji put nastupiti za Vrgorac u domaćem susretu protiv lidera prvenstva i aktualnog prvaka Nacionala iz Zagreba.

"Nikad nisam mislio da će doći taj dan! Čast mi je da mogu kazat par lijepih riječi o ovih predivnih 17, skoro 18 godina u meni najvećem i najvoljenijem klubu na planetu! Da ne duljim previše, jer ja nisam niti neka zvijezda ni idol ni ikona ja sam samo osoba koja je nastojala biti tu kad treba i kad treba u bilo kakvim situacijama postaviti leđa i srce za klub! Ne bih htio izostaviti nikoga jer ovo nije samo moj oproštaj. Ovo je oproštaj svih onih koji su to zaslužili, a godinama su davali srce i dušu i tijelo za klub! Zahvaljujem svojim najbližima sto sam puno bitnijih stvari izostavio radi kluba, ali srce je uvijek tjeralo da budem tu negdje. I u slavlju i u tuzi! Hvala vam svima sto ste mi dopustili da budem dio ovog velikog projekta svih ovih godina! Moja ljubav može biti samo jača poslije ovog kraja! Hvala vam od srca", kazao je, između ostalog, za klupsku stranicu Dario Grbavac 'Dara'.

Dario, čije je porijeklo s Kućetina, više od jednog desetljeća brani boje Šipovače na turniru mjesnih zajednica općine Ljubuški - od popularnih 'Bijelih labudova' pa sve do 'Otpisanih'.

Ovom prilikom prenosimo sportske pozdrave Grbavcu od članova reprezentacije Šipovače koji se nadaju da se neće oprostiti od igranja za nas te da će momčad ove godine, skupa s njim, ostvariti što bolji rezultat.

Objavi komentar

0 Primjedbe